top of page

PIS A ST FRUITÓS DE BAGES PER 154.700€

  • Writer: Zabala Inmobiliaria
    Zabala Inmobiliaria
  • 6 days ago
  • 1 min de lectura
ree

ZONA CENTRE REF.VMB1971


Pis situat al centre del poble, en molt bon estat i amb plaça d'aparcament inclosa en el preu. L'habitatge disposa d'una habitació doble molt àmplia i lluminosa, amb tres grans finestres que inunden l'espai de llum natural, i dues habitacions individuals perfectes com a dormitori, despatx o sala de jocs. El menjador, espaiós i amb encant, connecta amb una terrasseta i un balcó que permeten gaudir de l'exterior.

Les grans finestres aporten calidesa i una sensació d'amplitud a tota la zona d'estar. La cuina, en molt bon estat, compta amb accés a una pràctica galeria, ideal per a rentadora i zona d'emmagatzematge.


El bany complet amb plat de dutxa està també molt ben conservat. A més, el pis inclou una plaça d'aparcament privada per a la teva comoditat. El pis es troba en una primera planta,

l'edifici NO DISPOSA D'ASCENSOR.


Mobles, impostos, despeses de notaria i registre no inclosos.


 
 
 

Comentaris


Entradas recientes
Síguenos

SEGUEIX-NOS A LES XARXES SOCIALS

ZABALA Gestió d'Immobles

C/ Lleida, 15

Manresa 08241

  • Facebook
  • Instagram
  • Tik Tok

93 873 74 21

630 98 03 48

© 2019 Zabala Gestió d'Immobles | Avís legal | Protecció de dades

bottom of page